Ab sofort steht euch hier im Forum die neue Add-on Verwaltung zur Verfügung – eine zentrale Plattform für alles rund um Erweiterungen und Add-ons für den DSM.
Damit haben wir einen Ort, an dem Lösungen von Nutzern mit der Community geteilt werden können. Über die Team Funktion können Projekte auch gemeinsam gepflegt werden.
Was die Add-on Verwaltung kann und wie es funktioniert findet Ihr hier
Dr Moscht isch doch immer no am beschte, wenn er früsch vo dr Moschti chunnt. E Bächer direkt ab dr Präss vo sälber ufgläsene Öpfel isch herrlich, oder öppe it?

@ King dingeling: Basel/Fricktal
(Lieschtel)Sali Nochber(Lieschtel)

HILFE, wo sind d'Ostschwizer?![]()

Seit wann ist die Ostschweiz mit Internet erschlossen ?![]()

Do isch einä und joh mir sind am Internet ageschlossä, aber nur mit 56kbit/sHILFE, wo sind d'Ostschwizer?![]()

Jo mir luege denn emol hüt zobe in Luzärn....

4:1 Hop St. Gallä inä mit äm BalläJo mir luege denn emol hüt zobe in Luzärn....

Jo isch en Eigegoal gsi vo mir, voll peinlich![]()

So langsam dämmert es bei mir: Es ist nicht die Sprache, es sind die Leute, die sie sprechen
Itari

Itari, min Fründ - du hesch es erkannt! Nur en richtige Eidgenoss isch au richtig i de Lag üsi Sprach richtig z'beherrsche
oder han ich jetzt da öppis falsch verstande![]()

Chuchichäschtli...Was ist denn die liebste Leidenschaft ein Schweizers, die er einem Nicht-Schweizer verraten würde?
Wenn du das Forum hilfreich findest oder uns unterstützen möchtest, dann gib uns doch einfach einen Kaffee aus.
Als Dankeschön schalten wir deinen Account werbefrei.