Hallo,
hoffe ich bin im richtigen Unterforum... ansonsten bitte so freundlich sein und verschieben.
Habe Probleme mit einer Platte und dementsprechend ein Ticket mit dem Synology Support aufgemacht. Jetzt habe ich nachfolgende Mail erhalten. Könnt Ihr mir bitte ein wenig bei den notwendigen Einstellungen helfen, bei mir sagen die angegebenen Links, dass alle Ports zu sind?
Hi XX
Thank you for the inquiry.
We will need your permission to get into your system and data recovery attempt via telnet access and have a closer look at this problem for solving it. Please help to provide us with the information below so we can access your system. You can set up to allow IP xxx.xxx.xx.xxx in your router to get more secure.
Remote Access Instructions
===============================================================
1. Standard Ports we need you to open: 22, 23, 5000, 80
Please check the ports are opened by following link.
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
2. Please enable the TELNET or SSH function in Web UI of your Synology NAS . ( [Nework Service] > [Terminal] )
3. WAN IP Address of your Synology NAS:
[Please go to http://www.canyouseeme.org/ to fill in the above information and check if the port is open or not]
4. A temporary password for admin account of your Synology NAS: ((We need "admin" account, not admin-equal account))
===============================================================
Hope this helps.
Bei mir ist aktuell nur Port 443 geöffnet.
hoffe ich bin im richtigen Unterforum... ansonsten bitte so freundlich sein und verschieben.
Habe Probleme mit einer Platte und dementsprechend ein Ticket mit dem Synology Support aufgemacht. Jetzt habe ich nachfolgende Mail erhalten. Könnt Ihr mir bitte ein wenig bei den notwendigen Einstellungen helfen, bei mir sagen die angegebenen Links, dass alle Ports zu sind?
Hi XX
Thank you for the inquiry.
We will need your permission to get into your system and data recovery attempt via telnet access and have a closer look at this problem for solving it. Please help to provide us with the information below so we can access your system. You can set up to allow IP xxx.xxx.xx.xxx in your router to get more secure.
Remote Access Instructions
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1. Standard Ports we need you to open: 22, 23, 5000, 80
Please check the ports are opened by following link.
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
2. Please enable the TELNET or SSH function in Web UI of your Synology NAS . ( [Nework Service] > [Terminal] )
3. WAN IP Address of your Synology NAS:
[Please go to http://www.canyouseeme.org/ to fill in the above information and check if the port is open or not]
4. A temporary password for admin account of your Synology NAS: ((We need "admin" account, not admin-equal account))
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Hope this helps.
Bei mir ist aktuell nur Port 443 geöffnet.
um was ging es denn bei der Supportanfrage?